Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Aby natomiast dana witryna miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być świetnie zoptymalizowana pod kątem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi należy się liczyć, jeśli chce się świetnie wypozycjonować własną witrynę.
Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-szy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu para się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, o ile nawet zupełnie inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Konwersji Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dostosować identyczny do niego wynik. 1szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął również bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które pragniemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być głównie wykonane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Sprawdź również informacje na stronie: https://www.fantastyka.pl/profil/261934. Jak poprawić widoczność firmy w internecie?
Rozwiń swoją stronę internetową
Posted by Unknown | 03:15 |
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz