Kalendarze jako element reklamy

W dobie marketingu i sporej potrzeby pozyskiwania klientów, nacisk kładzie się na intensywne reklamowanie swoich usług. Potencjalny nabywca tym bardziej skory jest do zakupu, im całkiem dobrze zna firmę (a przynajmniej kojarzy). Dlaczego ażeby zatem nie wykorzystać tego i zamiast ulotek dać mu gratis, z którego będzie korzystał i który będzie mu przypominał o naszej firmie? Producent kalendarzy umożliwia alternatywę nadrukowania na kalendarz promocji bądź logo przedsiębiorstwa.



Klient na pewno zapamięta przedsiębiorstwo i w razie czego skorzysta z jego usług, no bo w końcu będzie widywał je każdego dnia, w trakcie sprawdzania daty. Kalendarze trójdzielne to doskonały prezent nie tylko w formule B2C, ale też B2B - są bardzo dobrze widoczne i nadają się do większych pomieszczeń. Płynie z tego kilka korzyści. Po pierwsze, możliwe że nasza firma zainteresuje kogoś pracującego w pomieszczeniu i skorzysta z naszych usług. Po drugie, klienta firmy z naszym kalendarzem może zainteresować reklama i przejrzy naszą ofertę. W związku z powyższym produkcja kalendarzy trójdzielnych jest idealną dźwignią do pozyskiwania klientów - pozwala za relatywnie niewielki wkład pieniężny intensywne, codzienne oddziaływanie i zachęcanie do sużywania oferty firmy. Zaletą jest też dyskrecja i delikatność tej reklamy. Ile razy zdarzało się, że nachalna w formie i częstotliwości przekazu reklama zapadała w pamięci, ale skojarzenia z nią były skrajnie negatywne. Jedyne do czego taka marketing zachęcała, to do omijania szerokim łukiem danego sklepu. Kalendarze trójdzielne reklamowe można wykorzystać przy wszelkiego rodzaju eventach, również jako formę nagrody za konkurs. W dzisiejszych czasach właściwie każde przedsiębiorstwo będzie miało gadżety tego typu na swoim zapleczu, bo jest to jeden z najłatwiejszych możliwości na dokonywanie rosnącej liczny transakcji i uzyskanie przychodu na wystarczającym poziomie.
Sprawdź tutaj: zobacz co piszą o kalendarzach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz