Reklama w internecie

Kogo nie ma w internecie, ten nie istnieje - jeszcze jakiś czas temu tak mawiało się pośród nastolatków, jednakże dziś spostrzeżenie to dotyczy też firm. Przedsiębiorstwa, które rezygnują z reklamy w sieci, są zazwyczaj na straconej pozycji. Brak strony internetowej albo profilu w mediach społecznościowych może skutkować brakiem jakiegokolwiek zainteresowania ofertą.



Firmy, które wykorzystują do promocji choćby pozycjonowanie stron, znajdują o wiele więcej klientóworaz zyskują ich stałe grono.
Jeżeli przedsiębiorstwo wybiera promowanie strony w internecie, może mieć pewność, że nie tylko znajdzie nowych klientów, niemniej jednak również utrzyma się na rynku w czasach kryzysu. Będzie bowiem istniało w świadomości wielu osób, które choćby raz, przypadkowo, trafią na jego stronę w sieci. Ponadto, SEO spowoduje, że strona firmy będzie pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google jako jedna z pierwszych. Dzięki temu dotarcie do jej oferty będzie o sporo szybsze i prostsze. Badania wykazują bowiem, że internauci przeglądają jedynie pierwszą lub pierwsze dwie strony rezultatów wyszukiwania, jakie zostaną im przedstawione. O ile strona firmowa pojawi się dopiero na dalszej stronie wyszukiwania, prawdopodobieństwo jej odwiedzenia znacznie zmaleje. Tym samym pojawi się ryzyko, że żaden internauta na nią nie zajrzy.
W seo stron przedsiębiorstw istotne jest przygotowywanie treści firmowych z odpowiednimi frazami, linkowanie, a także tworzenie artykułów do pozycjonowania na tak zwany długi ogon. Dzięki takiemu podejściu do tematu istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że strona firmowa będzie odwiedzana przez użytkowników internetu częściej niż strony przedsiębiorstw konkurencyjnych. Daje to szansę na powiększenie przychodów firmy , a oprócz tego na rozszerzenie obszaru jej działalności na całą Polskę oraz za granicę. Jest to możliwe dzięki coraz większej popularności zakupów w internecie, które są o sporo wygodniejsze i szybsze niż zakupy tradycyjne - stąd wybiera je coraz większa liczba osób bez względu na to, jakich produktów poszukują.
Zobacz także: autor-dzielo.waw.pl/marketing-i-reklama/reklamowanie-przez-pozycjonowanie-strony.

0 komentarze:

Prześlij komentarz